I avgiften till föreningen ingår bredband via fiber 100/100 samt tv paketet lagom via Telia. Trots att detta ingår i avgiften så krävs det att man kontaktar Telia för att koppla in sig eftersom abonnemanget måste vara registrerat på den som bor i lägenheten för att de ska kunna koppla på abonnemanget och ge support etc. Samma gäller när man flyttar ut, då måste man kontakta Telia och säga upp sitt abonnemang.
Möjlighet finns för den enskilde lägenhetsinnehavaren att uppgradera bredbandet till en högre hastighet. Telia kommer då att fakturera den enskilde lägenhetsinnehavaren med kostnaden för mellanskillnaden för 100/100 Mb/s till den högre hastigheten.
Motsvarande möjlighet finns även för TV-utbudet.
Kundtjänst/support
Vid frågor angående tjänsten kontakta Telia kundtjänst på telefon 020-20 20 70.
Uppge alltid din adress och ditt lägenhetsnummer vid kontakt med Telia support.
Ytterligare information finns på Telias hemsida.